tisdag 18 december 2012

Vi kan kalla det här frågestund, om ni vill.

För nu är det såhär: att jag skulle vilja veta vad ni tycker om min blogg. Jag skulle hoppas att alla (eller åtminståne de flesta) som läser det här inlägget kunde skriva in en kommentar vad den tycker. För min blogg handlar ju i stort sätt om ALLT. Eller, det mesta. Det som intresserar mig. Och det är rätt mycket som intresserar mig. Skulle ni t.ex vilja ha fler recensioner? Eller fler "vad jag har gjort idag" inlägg? Ska jag lägga upp mera bilder? Teckningar jag ritat? Böcker jag läser? Bara en massa babbel om nåt särskilt? Mina tankar om nåt? Mer om mode? Skulle ni vilja veta vad jag shoppat om jag varit på shoppingtur? Skriv allt ni tycker  jag kunde/borde ändra på. Men sen får ni ju hemskt gärna också skriva vad ni tycker är bra. Borde jag uppdatera oftare? Komment änd tell mi vatt ju tink. Pliiiiiiiiis?

1 kommentar:

  1. Hejsan!!

    Jag läser din blogg alltid när jag har tid över och jag gillar att snubbla in mig här. Jag tycker att din blogg har passligt med lite av allt och jag tycker det är skönt att du skriver just det du vill just då du gör det. Att du inte har en superordning här får mig bara att tycka att bloggen ser ut som dig Elvira ;) Fortsätt med det!

    SvaraRadera