tisdag 18 december 2012

Nu kommer inlägget!

Jag vet. Det är ca sådär ungefär en miljon år sedan jag skrev att jag skulle göra ett collage med alla nagellack från IsaDora som jag tycker är fina. Dessutom skrev jag att jag skulle göra det just nu. Vilket gör allting ännu sämre. Och jag gjorde det faktiskt. Men sen märkte jag att jag lagt en färg två gånger. Och då orkade jag inte laga ett helt nytt collage med dom. Så då tänkte jag att jag gör det imorgon. Och så struntade jag i det. Men jag gjorde inget nytt. Och nu ett tag när jag låg i sängen och tänkte, kom jag på att jag ju bara kan skriva som det är. Såhär är då collaget:
 
 
 Och när det blev en färg dubbla, så föll en annan bort, den färgen heter "Peacock" tror jag. Jag orkar inte skriva vad de alla andra heter, och jag är inte helt säker heller. Men ni ser ju färgen åtminståne!:)
Jaja, hoppas ni gillar collaget åtminståne!
(I bakgrunden är det en bild jag ritat på paint.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar