måndag 3 september 2018

Vad jag läst å läser å så

Hallåhejtja!!!

Säger aldrig tja i verkligheten.

Aja men HEJ. Saknar den här platsen! & har faktiskt läst en del! Har ju faktiskt skrivit lite recensioner också kanske ni märkt det? Har till och med några fler på lager är bara dålig på att få ut dem. :-)

Var ej vad jag skulle skriva om. Eller ja, kanske? Vet ej 100% vad detta inlägg är vet bara att jag ville skriva om vad som händer just nu och vad som hänt och vad som kommer hända och hur mår ni?? Och vad gör ni???

Jag har faktiskt inte avslutat en bok på ett tag. Jag fick ett plötsligt infall och började läsa om Stanna, trots att jag inte totalförälskade mig första gången men kanske nu? Tror det har att göra med att jag vill komma in i den känslan jag hade då jag läste?

Vill också läsa om Saker ingen ser känner jag. Var nog också höst då jag läste den första gången. Läser också Champion för tillfället. Och We are okay. Borde läsa We are okay mest för har engelska skrivningar på kommande men äh prioriterar biologi- och geografiböckerna allra mest. Borde också läsa en bok på finska för har även skrivningar i det meneh det är tråkigt och som sagt.

Är alltså mycket pga detta som jag knappt bloggar nuförtiden! Eller läser för den delen. 100% skola osv och typ 10% fest ..? Och en del Girls verkar det som can't stop men alltså snart har jag sett allt då är det fullt fokus på studenten igen!!!

Studenten. Någon annan som går ut gymnasiet i år? Är så rädd för att vuxenlivet börjar sedan och jag kan inte värja mig.
Här är jag och böckerna som är orecenserade! Men Nelli & Steffi-böckerna tror jag jag recenserar först då jag läst hela serien ... Renegades har jag en färdig recension på engelska på som ska översättas, Norra Latin och Finns det björkar i Sarajevo? är jag ärligt lite lost med och Antiloper och Allt det där jag sa till dig var sant tror jag får nöja sig med mini-reccar.


Vill så otroligt mycket på Bokmässan efter skrivningarna men det verkar inte bli så. :-((( Vill se alla nya böcker och träffa författare och bloggare och lyssna på författare och få signeringar och bara insupa allt som är Bokmässan. Men hoppas ni får det superkul ni som åker! Det får ni säkert.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar