måndag 10 december 2012

20 dagar - dag 19

Vad jag vill bli när jag blir stor
Egentligen, så vill jag bli en massa saker. T.ex konstnär, sångare, illustratör, författare, designer, arkitekt... och när jag var liten var min högsta önskan att bli balettdansös. Jag ville det alldeles påriktigt. Men sen, när jag började på balett, så var det ju inget roligt! För vi dansade inte "riktig" balett, utan någo sagobalett. Det var först när man blev äldre som det blev så. Dessutom pratade alla finska. Och det var i en annan stad. Så vi slutade, Olivia gick också där. Men än är jag väldigt förtjust i balett. Älskar kläderna, skorna, dansen. Men tytvärr är det ändå nåt jag lagt bakom mig för länge sedan nu. Sen dess, har jag då vilja bli allt jag nämnde tidigare. Men just nu lutar jag mest mot designer... jag älskar verkligen att designa kläder! Men så önskar jag också att jag kommer skriva en bok.:) Och en massa andra saker... som btw kommer i nästa 20 dagar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar