lördag 13 maj 2017

Hallå KOLLA!!!

Okej INGEN kan väll ha missat omslaget till Wink Poppy Midnight - jag fick hem Modernistas sommarkatalog här om dagen och där fanns uppföljaren till Jessie Burtons Miniatyrmakaren, Musan. Och se där! Omslaget är fantastiskt. Och stilen liknar WPMs. Så jag googlade lite och vips hittade jag illustratören! Och att hon gör amazing omslag är tydligen inte en engångsföreteelse, utan hon har gjort några andra med och de är alla OTROLIGA. Se bara:
När jag såg dessa ville jag mest utbrista: MEN GUD. Är detta påriktigt?!?

Många av dem har ännu inte kommit ut - men alltså säger bara detta: jag SKA läsa dem. Ärligt enkom för omslagen men tänker också: böcker med så magiska omslag typ måste ju ha minst lika magiskt innehåll!?

Ja och Lisa Perrin heter hon förresten. Här finns hennes hemsida. Alla bilder tagna därifrån!

2 kommentarer:

  1. wicked like wildfire vill jag läsa! inte minst för omslaget är grymt snyggt! äLSKAR från och med nu Lisa Perrin

    SvaraRadera
    Svar
    1. JAG MEEED. Och ja känner exakt samma (eller obvi men jaja =))

      Radera