söndag 7 maj 2017

Coming up!

Tänker såhär: nu är de där inläggen som återkommer varje månad körda för ett tag framöver så what's left för mig att skriva? Jo, en massa recensioner. Sju stycken för att vara exakt. + har inte så mycket i skolan för tillfället så: RECENSIONSVECKA!

Såhär kommer den se ut:
  • måndag: en gripande contemporary många älskat. What about me?
  • tisdag: också en rätt gripande contemporary många älskat - som det också gjorts film på! Kommer skriva om bägge versioner.
  • onsdag: bok jag slukläste
  • torsdag: fortsättning på en serie jag gillat mycket - håller den nyaste måttet?
  • fredag: omslaget fångade mig omedelbums - var innehållet lika bra?
  • lördag: sista delen i en dystopi jag älskat - var slutet tillfredsställande?
  • söndag: två klassiker av samma författare
Vet att det är superlätt att komma på vilka titlarna är iom vissa saker men tänker att det ändå är roligare såhär! Nu när jag skrivit att jag ska göra detta måste jag ju hålla det då. Får se hur det går! (Hoppas bra pga borde verkligen komma ikapp ...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar