fredag 17 mars 2017

Hej och välkommen!

Till min "nya" blogg! Japp, har haft den här adressen förr, japp, alla gamla inlägg och kommentarer finns kvar MEN nu fick jag gamla adressen att omdirigera hit! Inte supersmidigt, men tillräckligt. Jag är nöjd. + hoppas i smyg att alla skräpsidvisningar ska försvinna. Jag hoppas ni fortsätter läsa min blogg även på den här adressen -->
www.varldarnajagleveri.blogspot.com
www.varldarnajagleveri.blogspot.com
www.varldarnajagleveri.blogspot.com
www.varldarnajagleveri.blogspot.com
www.varldarnajagleveri.blogspot.com

Om ni vill följa på Bloglovin' antar jag att ni måste göra det igen - pga vet ej hur jag ska flytta över er. HÄR kan ni isåfall göra det!

Kommer också skippa centreringen av text i och med denna nystart. Pga varit trött på det ett tag nu och känner att det är en stil som passar bättre på lifestylebloggar än på min. Innehållet och jag kommer vara det samma, men namnet är nytt och matchar adressen! Så skönt att ha gjort det här. Lovar nästan att jag inte flyttar tillbaka igen.

VAD TYCKER NI OM NAMN OCH UTSEENDE?

5 kommentarer:

  1. Det ska gå att flytta alla följare, jag gjorde det när jag bloggade på litteraturmagazinet! Kan inte kolla nu, pga kommenterar i telefonen, men kolla deras FAQ!

    SvaraRadera
  2. Okej, jag har kollat! Här är länk: https://help.bloglovin.com/hc/en-us/articles/217627338-I-have-changed-my-blog-address-can-I-move-my-followers-

    Vet inte om du måste vara inloggad på ett influencer-konto för att se den... Men claima båda bloggarna, sen går du in på settings -> den bloggen du vill flytta följare från och klickar på "Move followers to" och sen den blogg du vill flytta följarna till. Klart! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, tusen gånger tack! Hade för mig att det skulle vara supersvårt av någon anledning men det var det ju verkligen inte ..! TACK!

      Radera
  3. Svar
    1. Åh tack vad kul att du tycker det! :'D

      Radera