torsdag 11 augusti 2016

Titta bakåt-torsdag

Hej på er. Mår ni bra?

Det gör jag. Eller helt okej bra. Lite trött och hostig men annars så. Pga nämnda trötthet (som beror på att jag började gymnasiet nyss. Eller igår. (Mer om detta typ imorron.)) orkade jag inte skriva klart inlägget jag tänkte skriva klart idag utan göra det enkelt för mig och testa något helt nytt. För mig åtminstone! Nämligen "throwback thursday", som det så finns kallas. Att kolla bakåt! Denna gång i arkivet. Let's go!
11.8.2015 var det tydligen tisdag och jag konstaterade att en författare jag egentligen inte gillar antagligen är den jag läst flest böcker av. Man säger så mycket man inte menar.

11.8.2014 summerade jag juli. 10 verkar vara en återkommande siffra vad gäller antalet lästa i just den månaden! (Sidenote: då hade jag 30 olästa böcker hemma. TRETTIO. Känns så himla ouppnåeligt nu? Men kanske någon gång.) (Och jaha? Det var varmt som i en bastu?)

11.8.2013 börjar vi vara riktigt långt bak. Även om det känns som igår. Det var söndag och på måndag skulle jag börja sjuan. Skrev om min fina gamla skola och om vad jag var rädd för i högstadiet. Ett av mina mer personliga inlägg.

11.8.2012 skrev jag ingenting. Kompenserade dock med tre inlägg den trettonde, varav ett långt med superdåliga bilder och en massa uttropstecken. Skönt att se att en utvecklats åtminstone. :')

11.8.2011 är det längsta vi går. Skrev inget då heller, men skrev ett inlägg om då jag pockade blåbär dagen innan. Minns att jag var så stolt över de där bilderna då, är inte riktigt lika stolt idag ... men kul att se bakåt på!

Så! Det här var ju riktigt roligt. Tyckte jag åtminstone. Vad tyckte ni? Ska vi göra om det någon gång?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar