måndag 27 juni 2016

I nästa avsnitt

Kände att det var dags för ett litet livstecken här igen! Inte för att det var länge sedan jag skrev eller så men ... ville helt enkelt skriva något. Men orkar inte skriva om något specifikt så jag tänkte: varför inte skriva ett inlägg om det jag BORDE skriva om? En sådan magnifik idé! Aldrig gjort det innan.

Men iallafall, på inläggsshemat står följande:

  • en recension på klassiker i vacker kostym
  • en annan recension på en enorm besvikelse jag kanske berättat om innan
  • en recension på en hel, förhoppningsvis underbar, serie. Detta får dock vänta ett tag, för har bara hunnit med första delen än så länge ...
  • kanske en TTT. Det är _FREEBIEWEEK!!!_ och har noll idéer än så länge. Men får se, som sagt.
  • kanske en mini-rec på en omläsning. Eller så väntar jag och recenserar hela serien där med istället.
  • månadsrapport ju!
  • och kanske en serierecension - vad tycker ni om det? Serien i fråga är endast en säsong lång och 17 år gammal. Vem kan gissa vilken?
  • en tagg! Som många redan gjort men någon måste ju alltid vara sist så varför inte jag.
Det var det! Skriver kanske fyra av dessa den här veckan alltså. Trodde faktiskt jag hade så många fler att skriva!? Skönt ändå att det *bara* var dessa. Nu ska jag lyssna på ännu en bok jag läst förut och sedan vet jag inte. Förhoppningsvis läsa Rosensällskapet. (!!!!!!!!)

Puss å kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar