tisdag 5 april 2016

Four Bookish Blogs You Should Follow

Veckans TTT är kul, men alltså ... jag följer liksom främst bokbloggar och booktubers. De jag följer på booktube är typ bara de _kändaste_ och bloggarna jag läser vet ni ju redan? Visst följer jag supermånga bookstagram-konton med, men där har jag inte riktigt koll på vilka exakt det är och vilka bilder de brukar lägga upp eller vad som händer i deras liv. Jag hjärtar mest deras bilder, liksom.

Men! Jag har nog ändå börjat följa några, kanske lite mindre kända, bokloggare på sista tiden. Kan ju även hända att jag är den enda som missat dem och alla andra redan läser deras bloggar, men aja. Då får det vara så då. Jag tänker tipsa om dem iallafall.
Söstra mi - en finlandsvensk, lite annorlunda, bokblogg! Gillar den väldigt mycket.
Rastlösheten - faktiskt bara "följt" den här bloggen i någon dag men alltså blev ju fast direkt såå.
En blogg för bokugglor - här har jag nog varit någon gång förut, men det var bara någon dag sedan som jag verkligen fastnade och valda att börja följa.

Oooooch ... okej. Det var alla jag kom på. Sen kan jag ju tipsa om de tre Annornas blogg, Anna skriver under, som jag speciellt på sista tiden gillat riktigt mycket.

Sen läser jag typ 50+ andra, men jag nämner ju lite den ena och den andra lite nu och då och försöker kommentera hos alla så jag tror ni vet vem ni är och jag tror rätt så många upptäckt er. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar