måndag 4 april 2016

I min brevlåda #48 Mars 2016

Wiihooo dags för video! Idag pratar jag om böckerna jag fått och köpt i mars. De är en helt okej mängd. Och ljudet är förjävla dåligt men sådant får man leva med när man har min kamera.
Hoppas ni gillar iallafall! Tycker det är superkul att göra videos så vill ni gör jag gärna fler, kom isåfall gärna med förslag i kommentarerna. :-)

Vad har ni köpt eller fått i mars då?

UPDATE Nu när familjen såg på den märkte de att musiken plötsligt blir jättehög, så att man knappt hör vad jag säger. Gaah ... måste ha slarvat där då det bråkade lite. Men det pågår i typ två mintervjuer för sedan blir musiken plötsligt låg igen ..? Nåja, förlåt för det, men jag har faktiskt inte tid att ladda upp den igen då det tar såpass länge för mig varje gång så jaa ... :-P 

1 kommentar: