tisdag 29 mars 2016

My ten latest 5 star ratings

God kväll vänner!

Det har varit superfint väder här idag. Jag och Olivia cyklade ner till byn efter skolan, åt glass och såg på Glee på ett berg. Det var kul. Men nu är jag hemma och ska ta tag i vardagen och allt vad den innebär - läxor. Och faktiskt TTT idag också!

Veckans Top Ten Tuesday tema är tio senaste fullpottarna. Jag har faktiskt inte gett särskilt många böcker fem stjärnor på sista tiden, så det är rätt så länge sedan jag läst vissa av dessa.

Å, visst var det en härlig röra? Jag tog alltså rakt upp och ner de senaste böckerna jag gett fem stjärnor på Goodreads, även om vissa kanske är 4,5:or. Men jag tycker faktiskt att de fortfarande håller som femmor, de flesta iallafall, så här långt i efterhand. :-) (Cinder läste jag i juli ...)

Vilka är era senaste femmor?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar