måndag 22 februari 2016

Nu drar #läsalotsport16 igång + deltagarlista

Hej hallå!

Först och främst: superkul att ni är så många som vill hänga på #läsalotsport16!! Är megaförvånad. Men visst - läs-a-lots brukar nog samla folk rätt så snabbt. Men ja, jättekul. När det här inlägget publiceras drar läs-a-loten igång för min del, för många av er är det ju en timme senare men det är ju inte så noga, för det här är ju faktiskt ingen tävling.

Tycker verkligen det här ska bli roligt, har ju dessutom sett alla Reign-avsnitt som finns på Netflix nu så det är inte som om jag har så srskilt mycket annat för mig. Eller nja, nu verkar faktiskt mitt sportlov vara rätt så fullspäckat av annat program än läsning, men jag ska nog få tid för det med, får vi hoppas. :-)

Nu när ni är så många som visat intresse, tänkte jag också samla er här på ett ställe, så att alla ltt kan hitta till varandra, peppa varandra och bli peppade av andras möjliga uppdateringar och TBRs. Jag själv kommer inte uppdatera varje dag, kanske då högst på instagram (@theworldilivein_books), men jag tänkte skriva en mellanuppdatering på onsdag och en wrap up på söndag. Men alla gör som de vill och skriver så lite eller mycket de känner för, huvudsaken är ju läsglädjen! ;-D

Hursomhelst, här hittar ni alla som kommer marathonläsa den här veckan:
OBS - det finns ingenting som hindrar någon från hoppa på idag ännu eller fast mitt i veckan, det här är ju bara för skojs skull och för att kanske få en liten knuff i sin läsning! :-)

Heja alla, hoppas nu ni läser så det ryker och - allra viktigast - har superkul! Själv kör jag igång med Jane Eyre, just nu är jag cirka en tredjedel in, får se var jag är vid läs-a-lotens slut. (Förhoppningsvis har jag läst ut den då ... annars blir det lite väl stressigt i skolan. :-|)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar