torsdag 24 september 2015

#fallintofantasy wrap-up!

Men ojj, nu var det visst en vecka sedan Lizas #fallintofantasy gick av stapeln. Jag hade som mål att läsa 500 sidor och två böcker. Hur det gick får ni veta om ni läser vidare!
DAG 1 Jag började med Röd drottning av Victoria Aveyard och kom 49 sidor in.
DAG 2 Jag spurtade ordentligt och kom 221 sidor framåt!
DAG 3 Läste slut den och den sammanlagda sidsumman låg alltså 108 sidor den dagen.
DAG 4 Jag började läsa i Sagan om Turid: Konungadottern av Emelie Östnäs. Eller? Har inte skrivit upp något från den här dagen så är inte så säker på att jag alls läste ..? Men eh, kanske 50 sidor då.
DAG 5 Den här dagen har jag skrivit att jag var på sidan 138 i Turid, så den sammanlagda sidsumman landar alltså på ...

516 SIDOR!

Men ... jag läste inte ut två böcker. SÅ NÄRA!

Hur gick det för er?

1 kommentar:

  1. Wow snyggt jobbat ! Speciellt dag 2 var ju verkligen imponerande :D kul att du var med !

    SvaraRadera