söndag 10 maj 2015

Vad ni kan förvänta er få läsa nästa vecka!

Min anteckningsbok just nu! Fin va'?
Hejhopp på er vänner!
 
Jag borde egentligen inte skriva det här, jag borde skriva något av de tolv inlägg jag har på lager istället. Men nu tyckte jag att jag ville ... uppdatera? er om saker och ting.
För det första: JAG ÄR TILLBAKA!! *applåder* Typ. Ja? *varför frågar jag er allting hela tiden?* Detta kommer innebära inläggsmarathon suprime. För att, som jag nämnde förut, JAG HAR TOLV INLÄGG SOM BORDE *vill* SKRIVAS. Så himla mycket. Typ inlägg för två veckor jue! Nåja, mestadels är det ju recensioner, så därför tänkte jag att vi lika gärna kan köra ett: recensionsmarathon. Ni vet sådär att jag bara publicerar recension på recension på recension i typ en veckas tid? Jag har sju recensioner att skriva, så därför tycker jag vi kör med sex av dem den här veckan - för top ten tuesday tänkte jag ändå ha med. *även om jag nu kollade veckans tema och det verkar ... svårt*
Nåja, men nu tänkte jag då berätta för er vilka böcker jag kommer recensera:
  • 8 saker du aldrig skulle våga av Moa Eriksson Sandberg & Eva Susso - måndag
  • Den Lille Prinsen av Antoine de Saint-Exupéry, Hedda ... och den bästa presenten av Åsa Hofverberg, Mamette - änglar och duvor av Nob och Livet före Legend av Marie Lu (minirecensioner) - onsdag
  • Du föll och jag för dig av Lina Stoltz - torsdag
  • Harry Potter och dödsrelikerna av J.K.Rowling (bok & film) - fredag
  • Vild av Brandon Mull - lördag
  • Fangirl av Rainbow Rowell - söndag
Hmm .. vi får se hur det här kommer gå - för vissa av dem har jag inte ens påbörjat! Nåja, hoppas ni inte är för hårda mot mig om jag missar ett inlägg bara? :')
(Hoppas nu verkligen inte att jag tar mig vatten över huvudet)
 
Annars då, hur är det med er? Jag läser förresten Sätt mig i brand! av Tahereh Mafi just nu - kan inte riktigt bestämma mig för om jag tycker det är superbra eller mediokert. Allt jag vet är typ att Kenji är underbar, Warner tröttsam just nu och Adam rätt så sjuk u huvudet. VAD HAR HÄNT?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar