fredag 20 februari 2015

Vinnaren blev ...

... Emma! GRATTIIIIS!!! Du har himla bra läsning framför dig, vet du! ;)
Känns ju kanske lite trist att min tävling sistochslutligen bara hade två deltagare ... men ja, det fanns ju himla många tävlingar så förstår ju att den kanske både "försvann i mängden" och att inte så många orkade delta i fler. Dessutom räcker det ju faktiskt redan med en! Kan hända att jag ordnar någon tävling framöver iallafall - får ju hoppas att vi inte är lika många på språng då, haha - så håll utkik!
 
STORT TACK till rabén&sjögren som sponsrade med fina priser!

3 kommentarer:

  1. Alltså hade velat vara med i din tävling, men jag var redan med i fyra stycken, så tyckte det kändes att det räckte med dem! Och de alla jag var med i hade cirkeln som pris! Så det var därför jag inte anmälde mig!

    Så ge inte upp hoppet om tävlingar! Det kommer nog gå mycket bättre med nästa! Jag kommer garanterat vara med i alla fall! ;D så håll gärna i en till tävling!

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja förstår det - fanns ju himla många! Vann du nån då? ;D

      Ska absolut försöka ordna någon annan tävling då - tycker ju det är roligt själv också! :)

      Kram

      Radera
    2. Vad bra! ;D
      Ja jag vann en! :D Faktiskt två, hehe. Och hann inte säga till den ena innan de skicka paketet! (Vet inte riktigt, då de inte svarat) så antagligen får jag två exemplar, haha. Det var hos booktwin jag vann den sista, och de hade redan min adress sen deras födelsedagstävling, så de skickade utan att maila mig!

      Har fått en cirkeln-bok! Men ja, jag vet inte från vem av dem jag vann hos, haha.

      Kram

      Radera