onsdag 28 januari 2015

aderton just nu.

jag är för tillfället less på allt vad skola är. (Jag brukar inte vara det. Bara precis nu. Och så skönt ändå att jag inte har några läxor till just imorgon...)
jag är bra på att sjunga för mig själv på allmänna platser.
jag tycker inte om när mänskor säger att de är okej med något (mörkhyade, HBTQ-personer och dylikt) och senare slänger ur sig något som visar att de verkligen inte ör det.
jag är dålig på att spara pengar.
jag läser en hel del - bloggar, böcker, tidningar, låttexter.
jag gillar när att skriva listor på allt och inget.
jag älskar att stiga upp tidigt och känna att jag har all tid i världen. Eller iallafall inte bråttom.
jag är inte speciellt bra på att prioritera.
jag föredrar att simma i havet framför sjön.
jag tycker om pratpratprat i evigheter. Helst en sommarkväll.
jag är beroende av att klottra. Och äta.
jag har på mig mjukisbyxor, gråblommig tröja i 80-talsstil och korallröd topp.
jag dricker helst en smoothie på banan, kanel, mandlar, spenat och havremjölk.
jag lyssnar på musik i rosa hörlurar. (First Aid Kit atm för vill veta vad det är haha. I princip bara hört Silver Lining innan.)
jag blir arg på männskor som tror sig vara bättre än andra. Och en massa annat tyvärr.
jag är rädd för att nån jag känner plötsligt inte ska finnas mer.
jag önskar att jag hade mer tid och alla slutade kriga.
jag är pinsamt dålig på att lära känna nya mänskor.
 
Hur ser ert just nu ut?
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar