onsdag 31 december 2014

GOTT NYTT ÅR!

Hallååå på er allesammans som läser! Iochförsig har ni antagligen bättre saker för er inatt än att läsa min blogg, men jag kände att jag iallafall ville kika in.
Om två (eller tre om man bor i sverige) timmar blir det 2015. 2014 gick så himla fort, för mig var det ett okej år, jättebra på vissa sätt och inte det bästa på andra.
Vad gäller bloggen var det ett jättefint år tycker jag - en massa bra böcker och fina kommentarer. Tack så hemskt mycket för att ni läser - ni är bäst, ni är så himla viktiga för mig!
Jag älskar att bokblogga, och jag hoppas verkligen att bokbloggaratmosfären fortsätter vara så fin som hittills!
Tack 2014, nu ses vi aldrig mer igen. Hej 2015!

2 kommentarer:

  1. Hahhaa hej på dig! Jag kikade i alla fall in här , för har ingen speciellt för mig! Gott nytt år på dig, ännu en gång! :D & hejdå 2014!! En ganska meningslös kommentar .. xD byee

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja hejdå 2014 xD och gott nytt år :)

      Radera