lördag 7 juni 2014

Instagram tävling hos @Lasgladje

Hej på er!

STHLM : av unga för ungaIdag skiner solen och vinden blåser (ähm ... men för att det överhuvudtaget ska finnas en vind måste det ju blåsa ..? Inte helt säker på varifrån logiken till den meningen kom.), alltså är livet rätt fint! Idag var jag sista dagen på ett konstläger och fick färdigt mitt sista och enda arbete där - en målning med akrylfärger. (Tror jag ...) tycker det är hundra gånger svårare att måla än att rita så blev sådär men är ändå relativt nöjd. ^.^

Så till saken. B. Wahlströms ordnade ju för cirka en månad sen en tävling på sitt instagramkonto och nu är det dags igen! På måndag kommer tävlingen upp på instagram och i potten finns nya STHLM: av unga för unga som är en samling av olika ungdomars tips på bra ställen i Stockholm och den vinnande novellen i B. Wahlströms novelltävling med tema Stockholm. Dessutom finns "Gröna kortet" i potten! Som väl är nån sorts säsongkort till Grönan  men jag bor inte i Sverige så är inte insatt alls.

Ska kanske försöka delta, men just nu har jag ingen telefon så ser inte så ljust ut ... Men lycka till alla!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar