fredag 9 maj 2014

TMI-tag

Hejsan svejsan!
Ja, det här är ju egentligen det närmaste man kan komma en bokblogg. Men. Jag har tråkigt och jag hittade den här taggen här så ja. Jag ska göra en TMI-tag! (Too much information-tag) Souu..let's begin!
1: What are you wearing? 
En gammelrosa "tröja", mörkblå hängselbyxor och mina Adidas! <3
 2: How tall are you?
Cirkus 170 skulle jag tro.
 3: Any piercings?
Ja, ett hål i vardera öra.
 4: OTP?
Chuck Bass & Blair Waldorf (GG)
 5: Favorite show?
Just nu är jag närapå beroende av Gossip Girl. Men älskar även Friends!!
 6: Favorite bands?
Little Mix och Florence + The Machine (om det är ett band..?) och Bastille typ. 
 7: Something you miss? 
Att inte veta att vetemjöl är hemskt dåligt för oss. 
 8: Favorite song?
Sju sorger av Veronica Maggio, I will never let you down av Rita Ora och det mesta med Florence + The Machine typ.
 9: How old are you?
14 år och nästan 4 månader.
 10: Favorite actor?
JENNIFER LAWRENCE, Meryl Streep och Emma Watson.
 11: Favorite color?
Mint, ljusljusrosa och vitt&svart.
 12: Loud music or soft?
Båda.
 13: Last book you read?
Vi är inte sådana som i slutet får varandra av Katarina Sandberg som var toppeeen!
 14: The book you’re currently reading?
Oceanen vid vägens slut av Neil Gaiman och Familjen Bliss och den förtrollade kokboken av Kathryn Littlewood.
 17: Last show you watched?
Om Eurovisionens semifinal räknas så den.
 18: Favorite food?
Hamburgare med coleslaw. 
 19: Place you want to visit?
London, Paris, Italien och USA. Och Australien och Nya Zeeland. Egentligen vill jag nog besöka de flesta platser som finns.
 20: Last place you were?
Så att jag inte var hemma eller i skolan så på fotbollsträning i en hall men förstår inte riktigt på vad det syftar?
 21: Favorite flavor of sweet?
Choklad-toffe. Mörk choklad alltså, och seeeeg kinuski.
 22: Last sport you played?
Fotboll. Men cyklade ju på morgonen också.


Så tänkte jag tagga nån. Men det är alltid så svårt! Nåja, jag taggar Klara, Ella och Dola, så hoppas jag att ni gör den och taggar vidare! (För trots att den inte är bok-relaterad så tycker jag den är rolig!) Men andra får ju hemskt gärna också haka på. Jag har absolut inget emot det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar