onsdag 23 april 2014

I min brevlåda #23

Är ett tag sen jag fick den nu, men har glömt att visa. Fick ett mail av författaren (författaren!) som trodde att jag skulle gilla hennes bok, ville jag ha den som jpg eller så kunde jag fråga efter den av förlaget som rec-ex? Gissa vad jag valde.
Och den kom jättesnabbt! Har väntat med att skriva om den då jag tänkt att jag ska få Beijers, men den har inte kommit... Jaja men den är jättefin! Tack så hemskt mycket! Har redan läst och borde komma recension så snart som möjligt. Imorgom kommer det på Lex bok, tänkte att jag med det här inlägget kunde lufta bloggen lite mellan alla långa recensioner... Förresten, vad vill ni ha mer/mindre av? Kommenteraaaa heemskt gärna! ↓ :)

PS. Har en massa prov i skolan nu. Hatar det. Orkar inte med nåt och har sån ångest eftersom jag vill att det ska gå bra... hatar när det är såhät stressigt. Hinner ju inte med typ nåt! :/

PS 2. Sämsta bilden ever, jag vet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar