onsdag 8 januari 2014

Genre-månad!

Ett genre i månaden!
Tänkte börja med något som jag tänkte kalla: Genre-månad, eller nåt i den stilen. Det går ut på att jag har ett genre i månaden. Under första veckan presenterar jag vilket genre det handlar om den månaden, t.ex. kärlek, och så presenterar jag en bok jag läst som tillhör det genret. Under samma månad ska jag även försöka läsa en bok i det genret. Får se hur länge jag gör det här, kanske jag bara gör det i några månader och sen tröttnar, eller aldrig slutar! Men det beror på hur många genren jag kan hitta. Idén är att ni ska hitta nya bra böcker via dem jag presenterar, och att jag ska hitta nya bra böcker i genren jag inte läser så ofta. Jag behöver verkligen lite variering från mina kärleksböcker... Det här är liksom då bara presenteringen för den här grejen. Jag hoppas att ni vill skriva vilka genren jag ska presentera i kommentarfältet nedan! Sen får ni också hemskt gärna hänga på, presentera en bok ni läst inom genret och också läsa en inom det genret den månaden, vore roligt om jag kunde få era tips inom genren så att jag lättare hittar godbitar i de genren jag är helt vilsen i... Och man ska då alltså presentera EN bok så att man skriver om den, men sen kan man också nämna några andra inom genret, eller ha bilder på. Hoppas ni tycker att det verkar roligt och som sagt, tipsa mig om genren i kommentarsfältet nedaaan! :)
Publicerar första inlägget imorgon.
                                                            

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar