måndag 16 december 2013

Lässtatus - veckan innan jul!

Oj gud snart är det jul! Vad för roligt har ni tänkt göra då?

Jag har tänkt skriva klart recnesioner. Jag hoppas av hela mitt hjärta att jag ska hinna (/ha lust med) skriva måååånga recensioner och att min läslust ska vara på topp! Men nu, kära vänner, tänkte jag återigen fråga er om hjälp. Vilka böcker vill ni främst ha recensioner på?!
  • Homecoming queen - Moa Herhgren
  • Enders spel - Orson Scott Card
  • Nyckeln - Mats Strandberg & Sara Bergmark Elfgren
  • Nick & Norahs oändliga låtlista - Rachel Cohn & David Levithan
  • Turk & Timotej; En natt - Lina Forss & Niklas Krog

Tror det var de...men ja, skriv hemskt gärna vilka ni är mest intresserade av så att jag vet vilka jag ska prioritera!

Just nu läser jag inte nåt särskilt egentligen...har läst lite i både Nordiska väsen och Berövad nu.

Men GLAD ADVENT på er hörni!

PS. Brukar ni köpa många julklappar? Vad har ni önskat er i år?

PS 2. Usch vad det är dyrt att köpa julkappar...men så himla roligt så det gör inget! ;D

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar