fredag 8 november 2013

Lässtautus

Hej på er!

Jag tycker det är lite dött på min blogg. Tycker inte ni det? Typ ... väldigt dött. Så därför, för att ni nu ska få nån uppdatering alls, så tänkte jag köra lite lägesrapport!
Inlägg som borde dyka upp snarast:
Enders spel
  • Recension på Borde vara död
  • Recension på Peter Pan & Wendy
  • Recension på Jag är ju så jävla easy going
  • I min brevlåda
  • Månadsrapport
Och just nu läser jag dessa:
  • Homecoming queen av Moa Herngren
  • Mörk ängel av Laini Taylor
Och dessa planerar jag att läsa under denna månad:
  • Enders spel av  Orson Scott Card
  • Den femte vågen av Rick Yancey
  • Iron fey 2 och 3 av Julie Kagawa
  • Och sen nån till ska jag försöka hinna med!
Har en känsla av att det här inlägget egentligen inte hade nån annan funktion än att ni lite fick veta detta. Men ja, vilken recension/inlägg vill ni att jag först ska skriva? Funderar dessutom på att köra med lite kortare recensioner än vanligt, men kanske ändå inte direkt minirecensioner, låter det bra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar