lördag 14 september 2013

I min brevlåda #15

Har på senaste tiden fått hem lite böcker igen, alltid trevligt juh! ;D


 Sagoberättaren av Antonia Michaelis fick jag hem från Opal, och samtidigt fick jag det sorgliga (för mig då) beskedet att de inte kommer kunna skicka böcker utanför Sverige mer. :/ Det var ju lite synd, men är väldigt glad att jag iallafall fick denna, den har ett helt underbart omslag och handlingen är väldigt lockande! (hade faktiskt just ingen aning om vad den handlade om innan jag fick den och läste handlinge, haha...)
Mitt bultande hjärta av Alf Kjetil Walgermo fick jag i slutet av Augusti (tror jag..?) och har redan läst den. Var helt okej, gillade men det var liksom nåt som fattades...jaja, men mer om det i kommande recension! Omslaget gillar jag dock mer efter att ha sett det i verkligheten än när jag bara hade sett det på bild.
Peter Pan och Wendy av J.M.Barrie kunde jag ju bara inte motstå när jag såg att B.Wahlströms skulle ge ut den! Bilderna är underbara, och det är en klassiker jag länge velat läsa, så tacktacktack för den! Håller förresten på med den just nu då jag har läst slut Percy Jackson. (Skulle ni förresten vilja ha en recension på den?)
 

 Ovanstående har jag fått som E-böcker. ^^ Mörk ängel av Laini Taylor håller jag på med, och gillar den än så länge. Falla sönder av Tahereh Mafi fick man som sommargåva från B.Wahlströms via deras facebook sida, men hade först igår möjlighet att ladda ner den då jag laddade ner ett program man var tvungen att ha för att kuna läsa den... Jag gjorde det just igår för då fick jag Vi måste sluta ses på det här sättet av Lisa Bjärbo och Johanna Lindbäck som E-bok av Gilla böcker, och på nerladdningssidan stod det vilket program man måste ha.
 
Ser sjukt mycket fram emot alla, speciellt Falla sönder och Vi måste sluta... då de är av författare jag gillar. Sluta ses är jag dock liiite skeptisk mot då jag inte gillat Johannas verk så himla mycket, men vem vet, det kan ju nog bli bra iallafall. För Lisa gillar jag!
 
Tack så väldigt mycket B.Wahlströms, Bazar, Gilla böcker och Opal för dessa böcker!!!
Har ni läst nån och vad tyckte ni om den isåfall?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar