torsdag 1 augusti 2013

Livet är vad du gör av det

Jag är glad glad glad. Jag gillar tydligen att träna - att röra på mig. Var idag på fotbollsträning och det var riktigt roligt! Jag blev väldigt andfådd då vi hade en grej där man skulle springa fullt hela tiden, men det var mest bara roligt. Kanske hade jag lite ilska i mig eller nåt, men det var skönt att få jobba hårt och kämpa för bollen. Nu känner jag mig riktigt avslappnad då jag tagit en dusch och ätit lite glass efteråt. Så, riktigt bra kväll som ska toppas med "Mitt perfekta liv"! :) Sen hade det ju säkert lite skillnad att jag fick prata med vännerna igen också, efter en tid utan kontakt. Och det kanske blir roligt att börja i en ny skola.
Jag vet ju inte.
Jag har förresten mer och mer börjat fundera på att skaffa en annan blogg, men vad tycker ni? Ska jag börja blogga om vardagen här (jag fortsätter ju isåfall förstås med böcker också) eller skaffa en ny blogg om fotografering, vardagen och musik och så? Kommentera gärna vad ni tycker!
 
Kramizz!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar