torsdag 1 augusti 2013

Juli i bilder

Nikon D3100 (Olivias fina systemkamera)
 
Här kommer lite bilder från juli, enjoy!
 
(Ett liiite mindre bokigt inlägg för en gångs skull..haha)

Nikon D3100 (Olivias fina systemkamera)
 
Jag plockade typ en deciliter olika bär till pannakaksmuffins som mamma skulle laga, de blev riktigt goda, men tyvärr hamnade de inte på bild.. Det är förretsen mellersta lillebrorn som hamnat på bild där. ^^

Nikon D3100 (Olivias fina systemkamera)
 
Jag satt och läste Divergent i vår lilla simbassäng, haha. Och mitt lilla körsbärsträd har äntligen gett en liten skörd! (Det vill säga ETT bär..:)

Nikon D3100 (Olivias fina systemkamera)
 
Jag har pysslat lite (högra hörnet)! Jag klippte ut bilder från gamla Barnens bokklubb kataloger och la dem fast med bokplast på min tråkiga svarta mapp där jag förvarar recensioner (för ibland händer det att jag skriver på papper innan det hamnar här på bloggen). Sen skrev jag "Recensioner" på ett vitt papper med bläckpenna och klippte ut det, sen så använde jag bokplast för att få det på plats, två "Mellan raderna" klistermärken hamnade där också! Slutresultatet är jag faktiskt riktigt nöjd med. :)
Sen så är det lite böcker och en sol och så JAG på de andra bilderna.
 
Skulle ni förresten vilja se en bild jag ritat som liksom är lite av en "fanart" till Berättelser från Engelsfors, eller inte riktigt, men ja... Vill ni se den? (Det kan hända att ni i så fall får vänta lite, för jag kunde inte hitta den nu :( )
 
Jag var förresten på en tävling i förr går. Jag gjorde nytt personligt rekord i höjd (Yey!) trots att jag inte hoppat på cirka...hela sommarlovet och mer? Sen kastade jag diskus också, men det gick inget vidare. Och idag ska jag på fotboll, allting börjar liksom samtidigt. (Jag ha liksom varken tränat friidrott eller fotboll på HELA SOMMARLOVET! Väldigt dåligt. (Eller, jag spelade ju faktiskt väldigt mycket fotboll på det där lägret men...) Men sånt är väl livet antar jag. Ibland orkar man bara inte.)
 
Jag njöt förresten väldigt mycket av att skriva det här inlägget. Kanske jag borde låta detta bli en bokblogg helt och hållet och göra en ny blogg om min vardag? :) Nåjaa, får se hur det blir.
 
Kramizz!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar