fredag 2 augusti 2013

I min brevlåda #12

Hej!
Idag ramlade ett litet paket från Rabén & Sjögren ner i vår brevlåda. Jätteroligt! Här är böckerna jag fick då:

 
Den femte vågen är jätteFIN alltså! Påriktigt, omslaget ser så sjukligt snyggt ut i verkligheten, hoppas bara innehållet är lika bra! Ser mycket fram emot att läsa den! Den är förresten mycket längre än jag trodde, jag hade trott att den skulle vara typ 300 sidor, men den är ju nästan femhundra!
 
Tredje tecknet beställde jag till min syster, Olivia. Hon har läst typ tre andra Ingelins böcker och gillat dem, så hon vill läsa denna. Men hon ska sen då recensera den här, så det blir en liten gästrecension här nåt tag!
 
Tack så mycket för böckerna Rabén & Sjögren!
 
Har ni läst nån dera och vad tyckte ni i så fall?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar