söndag 28 juli 2013

Min bokhylla #4!

*tidsintällt*
Här och här och här kan ni läsa tidigare inlägg om min bokhylla.

- Om titeln är röd är boken oläst
- Om titeln grön är den läst
- Är författarnamnet lila är boken ett recensionsexemplar
 

Nu blir det olästhög! Dessa har jag då inte läst, och dem har jag i en hög på mitt före detta nattygsbord istället för i bokhyllan. Men detta är faktiskt inte alla olästa..som ni kanske märkt! Och de är alltså (Nerifrån och upp):
 
Stad av skuggor (The Mortal Instruments #1) av Cassandra Clare
Homecoming queen av Moa Herngren
Järndrottningen (Iron Fey #3) av Julie Kagawa
Borde vara död av Pål Eggert
Divergent (Divergent #1) av Veronica Roth
Beskyddaren (Mickey Bolitar #1) av Harlan Coben
Beastly - Ett odjur av Alex Flinn
Carlstensveckan av Johanna Schreider
Cikoli av Patrik Stigsson
Jag vill bara att du gillar mig av Ingrid Olsson
Den andre Will Grayson av David Levithan och John Green
Francesca av Melina Marchetta
Dash och Lilys utmaningsbok av Rachel Cohn och David Levithan
Mirakel av Renate Nedregård
Järnkonungen (Iron Fey #1) av Julia Kagawa
Järnprinsessan (Iron Fey #2) av Julie Kagawa
Järnriddaren (Iron Fey #4) av Julie Kagawa
Här ligger jag och blöder av Jenny Jägerfeld
Mitt perfekta liv av Sarah Dessen
 
Sen så har jag ännu "Himlen börjar här"- Jandy Nelson, "Förr eller senare exploderar jag" - John Green, "The Tales of Beedle the Bard"- J.K.Rowling och "Farlig förmåga" - Jessica Spotswood som av nån anledning inte befann sig i nån hylla för tillfället...
 Så, det var då min "bokhylla"! :D Hoppas ni gillade inläggen om det här! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar