lördag 27 juli 2013

Omslagsduell #3

Alltså, jag har inte gjort en omslagsduell på cirka tusen år, men nu har jag lust igen, jag tänkte att jag ska försöka göra en varje månad, och det kommer alltid vara nån sorts tema, antingen en serie med olika omslag, översättning med olika omslag eller nån viss färg eller sak eller så. Men vi får se kanske jag glömmer det igen... :P
 
Jaja, men den här gången så tar jag en serie, för det finns två olika omslag till serien, och jag råkade liksom bara se det idag så därför. Men, här är omslagen:

 
Och för mig är det ingen tvekan om vilka jag tycker bättre om, det andra, all the way! Jag gillar de första också, de är väldigt coola, men färgerna gilalr jag inte så himla mycket, i de andra är frägerna underbara enligt mig! Vad tycker ni? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar