söndag 28 juli 2013

...

Jag är irriterad. Vääldigt irriterad. Igår läste jag slut Stad av skuggor och blev helt hysterisk när den var slut för att jag inte hade andra delen tillgänglig just precis då. Låt mig säga såhär: jag gillade den cirka så mycket som jag gillar Harry Potter. Alltså jag älskade den helt enkelt väldigt mycket. Och jag håller typ på att dö här när jag inte kan läsa fortsättningen NU! Ska försöka nöja mig med Divergent, den ska ju också vara bra...
STAD AV SKUGGOR ÄR HELT ENKELT NÅT AV DET BÄSTA JAG LÄST PÅ LÄNGE!!! Det är för det här jag läser, för att finna bra serier när Potter är slut. För att återuppleva känslan jag alltid får av att läsa dem.

1 kommentar:

  1. Åhhh, stad av skuggor måste jag läsa någon gång!! Men om jag minns rätt så gillade du fortsättningen på den typ inte alls? Eller något sånt? Och hittade hit genom populära inlägg, haha, om du undrade. (lite såhär spontant)

    SvaraRadera