torsdag 18 juli 2013

I min brevlåda #11 Tävlingsvinster och rec-ex!

Under denna och föregående vecka har jag fått hem sex stycken nya böcker, och lite annat roligt också!
 
 

 Iron Fey-serien fick jag som rec-ex från Harlequin, tack så mycket! Men trean är i annat format än de andra, vilket är lite synd, och fyran ser också lite annorlunda ut än de två första, så det är lite synd. Men vad kan man göra åt det? det är ju innehållet som räknas! Och jag hoppas verkligen att deras innehåll är bra, har hört mycket bra om dem så jag har ju vissa förväntningar.
 
De två andra är båda "tävlingsvinster" typ. Carlstensveckan vann jag på en facebook tävling som B.Wahlströms hade, och då vann man också ett sminkkit från maybelline, vilket var väldigt roligt att få!
 
 
 Sen så hade Rabén & Sjögren nån sorts tävling där man vann en Sarah Dessen pocket och ett glassogram. Samma paket skickades också till en vän.
 
 
Hur är det med er då? Har ni fått hem nåt roligt på sista tiden?

1 kommentar:

  1. Hur får du hem nya böcker hela tiden? Beställer du dem? Eller hur får du dem från förlagen? Skulle väkdigt gärna vilja veta!:) Själv läser jag massor! Din blogg är verkligen bra!:)

    SvaraRadera