torsdag 18 april 2013

Låneböcker

Har nyligen hittat tillbaka till mitt intresse att låna en massa böcker på bibban, var lite ifrån det ett tag, då jag hade så mycket själv hemma att läsa. Trots att jag är i bibban typ varje vecka iallafall en gång så har jag kunnat stå emot frestelserna ganska bra - tills typ igår. Eller för ett litet tag sen lånade jag "Pandemonium" och "Ingen Grekisk gud, precis", men det var bara för att jag velat läsa dem länge och de hade kommit nya. Dessa alla har jag hemma nu:

 
Men "Jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket" lånade jag av en kompis. Också den i går. Den var rätt kort så jag läste ut den i går. Tänkte att jag ska göra en dubbelrecension efter att jag har läst den fristående andra delen som heter "Bara kärlek kan krossa ditt hjärta". Några av böckerna lånade jag igår och några på måndag...
 
Brukar ni låna böcker på biblioteket eller föredrar ni att ha dem själv?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar