onsdag 20 mars 2013

Bookhaul!..eller inte

Häromdagen (på måndag, rättare sagt) försökte jag mig på att filma en bookhaul. Och det gick ju (förutom med några små avbrott förorsakade av min syskon:), men jag kan för sjutton inte få den till datorn! Och jag förstår inte varför. Det står ju ingenstans heller. Eller det kanske det gör, men jag har inte hittat det än. Jag pratade om vilka böcker som kommit på posten nyligen, och den blev JÄTTEBRA (bara ljuset blev rätt underligt, annars blev den bra). Iallafall säger jag så nu, så får vi se hur det är sen när jag nån gång lyckas med att få min video till datorn. Usch vad jag tycker det är synd att ni inte kan se den. Även om jag antagligen hade skämts rätt mycket sen...

Förlåt förresten för den überdåliga uppdateringen i mars. Jag har två färdigskrivna recensioner, men på PAPPER. Och två andra finns i mitt huvud. Men jag har bara inte orkat skriva dem nu, har liksom varit lite trött, för jag har rätt många hobbyer, och så har jag träffat kompisar och så. Och sen det där vanliga (tråkiga): läxor. Så ja. Men jag ska faktiskt försöka hinna med att skriva recensionen på Himlen börjar här imorgon. Och om jag hinner skriver jag recensionen på Decembergatans hungriga andar på fredag typ. Och på lördag ska jag försöka att hinna med att skriva recensionen till Inte vatten värd. Men jag måste ju också hinna läsa. Och sen kommer det ett "I min brevlåda" inlägg nåt tag, för jag kommer nog inte få min BookHaul till datorn...

Så det var det. Och så måsta jag också läsai en bok på finska, till skolan. Och det går väldigt långsamt för mig i den nu. Tobi Lolness heter den, den är av en fransk författare.

Tobi Lolness

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar