måndag 14 januari 2013

Ni kan inte fatta hur lycklig jag är!

För när jag idag kollade min mejl, så hade jag fått ett mejl från Semic där det stod att jag kan få recensionsexemplar! Jippie! Jag ska få mina första recex! Det borde vara två böcker, från en och samma serie, men jag tänker inte säga vilka. Det får bli en överraskning tills jag får dem.:)
Förra veckan skickade jag mejl till rätt många förlag och frågade efter recex, men Semic är det enda som svarat så att det blivit klart, jag hade bara glömt att skriva adressen, så den måste jag skicka. Jaja, nu är det då bara att vänta! Är ni många som fått recex ren? Vilka var era första?!:)
Ni kan verkligen inte fatta how happy I am nu...

P.S Det är nåt fel med överföringen av bilder på blogger. Så jag kan inte lägga några. Jag vet inte alls vad det beror på, och det har varit rätt länge nu. :( Jag kan bara kopiera bilder så där direkt och ta dem hit, inte ta mina egna bilder. Så då kan jag inte lägga in bilder på min fina fruktkaka av gårdagens lilla födelsedagsfirande här. Jag hade dekorerat den ser ni. D.S

1 kommentar:

  1. Mina första var också från Semic :)
    De två första delarna i "Legenden om Morwhayle" av Peter Bergting :)

    SvaraRadera