onsdag 16 januari 2013

Tonåring, alltså

Tyvärr funkar inte det att lägga in bilder ännu heller, så det här inlägget innehåller endast bilder från nätet.

Hej på er! Kom just hem från teatern och tänkte berätta om min fölseda´.

Igår hade jag födelsedag. Jag fyllde 13. 13! Då är man tonåring ju. Men det känns lite konstigt att kalla lilla mig tonåring. Jag är väl det ändå. Igår var det då. På morgonen uppvaktades jag av familjen. Jag fick paket och morgonmål i sängen. Det var ett väldigt gott morgonmål. Croissant och blodgrape. Kakao och juice. Och sen tre Domino kex. Och så fick jag ju presenter. Väldigt många presenter. Här är dom:
Eld
 
Två böcker, fick jag.
 
CIRKOLI
 
Cirkoli och Eld heter dom. Och jag ville ha dem väldigt mycket. Och jag är väldigt glad att jag fick dem. Och jag längtar så till att läsa dem!
Cirkoli är ju nästan 500 sidor! Det visste jag inte tidigare, men det är ju bara ett +! Om den är bra, vill säga...
 
 
Så fick jag Hungerspelen filmen! Har inte sätt den än, och jag måste faktiskt erkänna att jag är lite rädd för att se den... tänk om jag blir besviken?!
 
 
Water for elephants önskade jag mig också. Vet inte så mycket om den, har bara sätt trailern. Men det var ju tack vare trailern jag ville ha den.:)
 
 
P!NK - The truth about love. Gillar den verkligen! Try är just nu min favvosång.
 
Så fick jag ett mörklila sängöverkast och ett ljusblått påslakanset med fåglar, av Olivia fick jag en jättefin ring.
Och så fick jag en Ben & Jerry glass som jag sitter och mumsar på nu...
På söndagen var Farmor & Farfar och Mommo här och fira. Av mommo fick jag en helårsprenumeration på Julia! Då behöver jag inte bry mig om att köpa den på ett helt år! Yay! och av Fa&Fa fick jag pengar.:)
Fick förresten både Adeles och Avril Lavignes CD till julklapp. Tror inte jag skrev det. Eller gjorde jag?!
 
Igår åt vi också jättegott och jag lagade Oscar II kaka från boken Johanna fixar fest!
 
Ha de bäst!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar