måndag 1 oktober 2012

Böcker lästa i september

Ett veck i tiden
 
Cirkusflickan
 
Hej, det är jag!
 
Det händer NU
 
Det är så logiskt alla fattar utom du
 
Jag saknar dig, jag saknar dig!


 
Antal lästa böcker: 6
Bästa bok: Vet inte de flesta var väldigt bra. Det händer NU och Det är så logiskt alla fattar utom du var kanske bäst.
Sämsta bok: Ett veck i tiden. Gillade den inte alls. Och Hej, det är jag! var heller inte så bra.
Kommentar: Nja, inte så många böcker, men helt okej är det väl.
 
Ps. Det här med månadsrapport är nåt som väldigt många bokbloggar har, men det här är ju inte en bokblogg direkt, så varje månad kommer det nog inte...
 
Ps 2. Det har blivit rätt mycket böcker här på siståne. Vad tycker ni? Borde jag skaffa en skild bokblogg?? Comment.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar