måndag 1 oktober 2012

The perks of being a wallflower

VARFÖR, varför, VARFÖR finns inte den här på svenska???
Jag kan bara helt enkelt inte FÖRSTÅ det. Man har lust att skrika vad är det för sätt?!? åt förlagen, men låter bli. Jag undrar faktiskt. Eller finns den? Är det bara jag som inte sätt den? För jag skulle så hemskt gärna vilja läsa den. Snart kommer den ju på film. Men Emma Watson i en av huvudrollerna, så jag bara MÅSTE få se den sen. Men hälst vill jag ju läsa boken först. Den finns på finska i biblioteket, måste kanske läsa den på finska istället.. Får se om det går. För engelska är liksom helt OUT, skulle nog intye förstå en sida ens. Skulle nog måsta ha Google translate på hela tiden i så fall. Om jag kunde så skulle det säkert vara helt roligt att läsa den på engelska annars!:)

Trailern till filmen:

 Den verkar ju helt underbar. MÅSTE SE DEN SEN!!!!!!

1 kommentar: