tisdag 15 maj 2018

Appdejt

Hejhejhej!

Jag är rätt så superdupertrött försov mig idag och ja det kanske säger lite åtminstone om hur mycket jag sovit på sistone? Eller ja, lite. Faktiskt rätt så superlite.

MEN! Är ändå som om jag fått tillbaka en massa energi??? Vet ej var det varit men nu verkar den typ vara här *även om en inte ska ropa hej innan en är över bäcken eller vad det heter*. SKÖNT. NAJS. Även om jag egentligen knappt noterade att den var försvunnen? Men det var den nog. Har liksom varit SÅ. Otroligt. Oinspirerad på sistone. Men hörni det kanske vänder!

Den här veckan hade jag tänkt skriva lite inlägg, faktiskt. Till och med gjort upp en planering. Brukar ju inte vara megabra på att följa mina planeringar dock, men kanske det blir något. :-) Kanske är för att jag rört på mig mer än vanligt? Eller bara ljuset? Äh vet ej men rätt glad är jag hursom.

Fick en bok idag! Som är typ totalt annorlunda allt jag brukar läsa men den lät rätt kul. Kommer bli annorlunda att recensera den också, men redan börjat på den så recension borde faktiskt dyka upp relativt snart! Kul! Fick två andra böcker förra veckan, inte lika pepp på dem men kanske blir att jag läser dem något tag ändå, de är rätt korta. Så läser jag två böcker för skolan och en jag haft på hälft i hundra år eller nej två jag haft på hälft och en jag påbörjat bara smått och så vill jag läsa om Jellicoe Road så det har jag börjat med.

Vill dock allra helst glo på Buffy the vampire slayer KONSTANT. Borde typ göra det för att få tillbaka min fritid, har faktiskt bara typ max tio avsnitt kvar så snart är det över! *faaan*

Vet ej helt vad som var pointen med detta? En hälsning mest kanske?

Aja hoppas allt är bra med er. Jag är superdupersugen på att beställa hem lite pocketar för sommaren, något ni tycker jag ska prioritera? Ajj nu fick jag huvudvärk kul världen tack.

Och hoppas ni inte dör i värmen! Njut osv! Dock är jag en som 99% av tiden befinner mig i skugga om jag har ett val. Aja keep hydrated folks.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar