lördag 24 juni 2017

På en annan plats

Först: GLAD MIDSOMMARDAG. Hoppas ni hade en fin midsommarafton också! Min var mysig. Bastade, åt anammas soijabullar i regnet och jordgubbskaka vid soffbordet. Bakade kex, åt kex, hade musikquiz och charader och sen när vi åkte hem körde pappa på en grävling som kom som från ingenstans och det var rätt sorgligt.

Idag har jag jobbat. Men var ej det jag tänkte berätta för er! Utan: i brist på inlägg här - bare with me, det kommer! Ska bara hitta inspirationen som gått och gömt sig - tänkte jag skicka er vidare! Till min andra, halv döda, blogg. Vet ej om det är supersmart att ha två bloggar som bägge är halvt id liv, halvt inte? Aja, nu är det så.

Jag har alltså skrivit ett inlägg på MÖRKBLÅTT jag tänkte att ni också kunde vara intresserade av - det är nämligen om mitt rum. Är faktiskt helt okej stolt över det, vet dock inte hur intressant det egentligen är för andra att se hur jag bor? Men nu har ni möjlighet åtminstone. HÄR finns inlägget!

Tills jag skrivet igen. Ha det superfint! Och gråt ögonen ur er till sista SKAM någonsin. *uhuuaaaäouuajlkmp*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar