onsdag 3 maj 2017

Film, tv & musik i april

Time för månadens film-, tv- & musiksummering!
~
Beauty & the Beast (9/10)** *
Downton Abbey S2E3-4 *
Buffy the Vampire Slayer S3E7-9
SKAM S4E1-3
Fantastic Beasts and where to find them (9/10)*
Victoria S1E1-2
Police Academy (7/10)
American pie (7/10)*
13 Reasons why S1 (8/10)
Sex and the City S6E12
~
OBS JAG GER INTE "RATINGS" TILL TV-SERIER OM JAG INTE SETT SLUT EN SÄSONG UNDER DEN HÄR MÅNADEN
*sett förut
**bio
Bästa nya: Victoria! Endast sett ett avsnitt men älskar.
Bästa gamla (serier jag sett på förut, men inte dessa avsnitt, räknas också): Fantastic Beasts and where to find them samt Beauty & the Beast (nya) som bägge var ännu bättre andra gången! <3
Besvikelse: typ ingen men isåfall lite 13 reasons why pga 1. nådde inte upp till hypen och 2. de ville för mycket och ändrade för mycket - jag skulle definitivt klara mig med endast en säsong.
Överraskning: Victoria!
Tipsar alla om pga inte många som vet om: Victoria också haha.
Kommentar: inte megamassor men ändå rätt mycket blandat ju! Följde inte planeringen särskilt lång men gör ju sällan det.
Vad händer i nästa månad? vill se Guardians of the Galaxy vol. 2 supergärna men det blir nog knappast så. Ska kolla ikapp Riverdale, förhoppningsvis Reign, såklart följa med SKAM och säkert se på Buffy the Vampire Slayer så långt jag hinner.

MUSIK & PODCASTS

Hittade Noel & Ludwig - Riddarna med brustna hjärtan så sträcklyssnade!!! Lyssnade också något avsnitt Creepypodden och Sanningens mammor och Bladen brinner.

Vad gäller musik lyssnade jag på detta:
Vad har du sett och lyssnat på i april? Do ge mig tittningstips!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar