söndag 22 januari 2017

Videorec x 2 Den sovande, sländan & de underjordiska

Tjoo!

Jag var nyss och skrinnade för första gången i år! Det var vingligt. Men gick ändå helt okej till slut! Dagens inlägg är någonting jag aldrig gjort förut - nämligen videorecensioner! Jag kör två i en och samma video, därav rätt lång video ... är inte helt säker på vad jag tycker om det här formatet, kände att det blev lite babbligt och så men kan hända att jag gör det igen om jag inte orkar sätta mig ner för att skriva - det var nämligen ändå lättare att sätta mig ner och babbla, tyckte jag då.

Men alltså: här får ni! Videorecension på Den sovande och sländan samt Maan alaiset.
Den sovande och sländan går att köpa här och här, Maan alaiset här och här.

Ja och förresten: tänkte att det här ska vara starten på min recensionsvecka, så nu blir det recensioner framtills nästa söndag! Tror jag. Ska verkligen försöka, men får se hur det blir i praktiken ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar