torsdag 8 december 2016

Musik, film & tv-serier - november

I och med att november blev månaden då jag började se på Gilmore Girls har det inte blivit så mycket annat, av i princip någonting alls. Men, här kommer iallafall det jag sett och hört på!

via GIPHY
TV & FILM
~
Gilmore Girls S1E1-S3E12 (S1-9/10, S2-9.5/10)
Fantastic Beasts and Where to Find them (8.5/10)**
Miss Farkku Suomi (7/10)
8 Mile (8/10)
~
OBS JAG GER INTE "RATINGS" TILL TV-SERIER OM JAG INTE SETT SLUT EN SÄSONG UNDER DEN HÄR MÅNADEN
*sett förut
**bio

Bästa nya: Gilmore Girls absolut.
Bästa gamla (serier jag sett på förut, men inte dessa avsnitt, räknas också): finns ju ingen hahah.
Besvikelse: alltså typ Fantastic Beasts and Where to Find htem isåfall lite, men mer i recension som någon gång kommer.
Överraskning: att Gilmore Girls är så beroendeframkallande ändå?

via GIPHY
Tipsar alla om pga inte många som vet om: hmm, egentligen ingen. Gilmore är ju överallt.
Kommentar: En hade kanske trott att en skulle ha kommit igenom fler avsnitt om Gilmore Girls är det enda jag lagt min tid på under november ... men lite under två avsnitt i dagen är ju ändå en del med mitt program.
Vad händer i nästa månad? Förhoppningsvis kolla hela säsong tre av Reign som blev liggande då Gilmore Girls kom in i mitt och syrrans liv. Sedan blir det julkalender såklart, annars vet jag inte?

MUSIK & PODCASTS

Blev väldigt lite sådant här med. Lyssnade på det sista avsnittet EVER av Den fantastiska resan och alltså WHAT. Blev så himla drabbad av det på något vis? Nu har jag då vågat försöka mig på Sanningens mammor också, hittills inte alls lika bra - jag menar en älskar ju Noel - men tror det kan bli, bara en och de vänjer sig. Sedan har jag lyssnat på Flora & Frida som vanligt och dem gillar en ju!

På musikfronten så ... eh? Jag vet typ inte? Julmusik isåfall kanske. Så har ju I would like med Zara Larsson kommit ut men kan inte säga att jag lyssnat särskilt mycket på den. Det här var en lite tom månad, helt enkelt. Om skola inte räknas.

Har ni några tips på film/tv-serie/musik-fronten från november? Planer inför december? Ciaociao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar