lördag 7 maj 2016

Helgplaner & veckosummerng #18 Maggio, ledigt & sol

Rubriken though. Så H I M E L A bra saker!?!

Sorri för sämst uppdatering förresten. Men alltså när vädret är sånt här så är en ju inte superpepp på att stirra på en skärm och Kampen om järntronen är BÄST så ja. Och jag gillar att sova länge. Det är sånt som händer.

Nu tänkte jag iallafall summera veckan lite och berätta om vad min helg kommer innebära!! So om jag visste det.

Okej, så. IGÅR KOM VERONICA MAGGIOS NYA ALBUM DEN FÖRSTA ÄR ALLTID GRATIS UT PÅ SPOTIFY OCH DET VAR UNDERBART. Älskar hennes låter så himla himla mycket. :'))) <333 Tycker fortfarande mest om Ayahuasca men har ju inte lyssnat så mycket på de andra så måste nog göra det inna jag kan ge ett pålitligt uttalande om den här skivan. Jag menar, på Handen i fickan fast jag bryr mig gillar jag ju cirkus alla supermycket. Men dem har jag ju också lyssnat på en miljon gånger.

Alltså jag hade verkligen inte trott att Maggio skulle bli en av mina mest spelade artister det här året, för jag har varit lite trött på hennes sånger nu. Men SÅ SLÄPPER HON NYTT. Jaha, så då kommer min Year in Music se precis likadan ut som de två senaste åren då?

Annat som hänt då ... inte så mycket. Jag var i Åbo igår och vad jag gjorde på torsdan' har jag ju typ skrivit om redan. Men jag har typ bara tre prov kvar i skolan nu! Och sedn blir det bara kul kul kul sista veckan. Älskar slutspurten i skolan, eller alltså det som kommer efter. SNART ÄR DET SOMMARLOV MÄNNISKOR!

Idag har jag solat (MAN KAN SOLA!!!) och lyssnat på Kampen om järntronen. Typ snart ska vi fara till butiken, städa och allt annat man ordnar inför morsdagen. Förhoppningsvis hinner jag skriva någon recension också, pga håller på att spricka av åsikter kring vissa verk. Hade också varit fint att få någon tag ifylld som gått och väntat alldeles för länge ... och ta tag i lite andra saker som egentligen inte tar någon tid alls men som jag skjutit upp på alldeles för länge. Samt lyssna på poddar och se på tv-serier. Eh ... jag kanske hinner med hälften då? Låter rimligt.

MEN klockan är inte ens så mycket som den var då jag steg upp på torsdag! Ja, jag steg upp två, vaddådå?

Och imorgon är det morsdag. Då hänger jag med mamma och äter kaka. Så måste jag också läsa till ett prov men det är mindre kul ... och börja läsa i Ceremonin, måste ju blogga om den snart! o.O

Nu ska jag sluta babbla om onödiga saker och kanske göra något vettigt. Men alltså vem definierar ens vad som anses vara vettigt? Hursomhelst - ha det bäst så hörs vi snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar