söndag 24 april 2016

Bokbloggsjerka 22 - 25 april

Lite sen men ändå - dags för veckans jerka! Den här veckan är frågan kort och enkel, men riktigt kul att svara på: Vad är du mest sugen på att läsa just nu (oavsett om du har boken/novellen/dikten/etc. i din ägo eller ej). - för vem vill inte prata o vad hen vill läsa lite nu och då?

Alltså jag vill läsa så himla många för tillfället! Men Rosensällskapet av Marie Lu står nog högst upp. Och har gjort det ett tag. Den har jag dessvärre inte ... men Jack av Christina Lindström är en annan jag är superpepp på! Har bara hört gott om den och gillade ju hennes debut supermycket också. Den fick jag i e-format för inte länge sedan alls!

Och Odinsbarn, som jag läser just nu, vill jag ju faktiskt också läsa. Ska nog göra det nu.

3 kommentarer:

  1. Odinsbarn tyckte jag mycket om! Börjar nog bli dags för mig att fortsätta läsa serien :)

    SvaraRadera
  2. Det är inte det lättaste att plocka ut bara en enda bok som man vill läsa :)

    SvaraRadera
  3. Har inte läst någon av de här böckerna. Tack för tips!

    SvaraRadera