tisdag 19 januari 2016

Top Ten Books I've Recently Added To My TBR

Hejhej internet!

Idag är det tisdag - och Top Ten Tuesday på shemat! Förutom överbra boknyheter då.

Veckans tema är de tio senaste böckerna jag lade till min TBR. Det kan ju tolkas lite hur man vill - de senaste böckerna man markerade som "want to read" på Goodreads eller de senaste böcker en fått hem? Jag väljer de senaste böckerna jag lade till på Goodreads, för böckerna jag fått hem har jag inte skrivit om än och ja, då skulle IMB-inlägget som kommer på slutet av månaden kännas överflödigt. (Jag tar alltså böckerna jag lagt till som jag INTE äger.)

Vilka böcker har nyligen fångat ditt intresse?

4 kommentarer:

  1. Omg, hade ingen aning om att Stephanie Perkins ska utkomma med en ny! Har bara läst "Anna" än, men jag vill ha! Men sen så såg jag handlingen... en skräck novell? O.o Är det samma kvinna som skrev de här sockersöta böckerna Anna, Lola och Isla? Haha! Spännande ska det bli i alla fall. kraam <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gud, hade inte ens läst handlingen haha xDD men whaaat? Ska bli väldigt intressant, det här! :DD kran!

      Radera
  2. Svar: Ja, alltså man måste nästan läsa både boken och se filmen för att man ska få den sanna upplevelsen!

    SvaraRadera