tisdag 19 januari 2016

FLORA GER UT EN HIMLA BOK!!!

Nu vet jag ju inte om ni vet vem hon är, Flora Wiström alltså, if you don't - kolla in hennes blogg asap! Eller portfolio, den är fin.
Hursomhelst - Flora skriver. Förbannat fint, av det jag läst att döma. Och nu ska hon ges ut i ROMANFORM! På Bonnier Carlsson - det är en ungdomsbok! Den kommer ut i september i år, och jag vill läsa SÅÅÅ mycket ni förstår inte.

Alltså - peppen på detta? Högre än högast. Om jag vill att det ska vara september NU? Oh YES! Snälla rara?


Vem annan är pepp?

2 kommentarer:

  1. Åhh, har ju sett att du skrivit om hur fantastisk hon är någon gång tidigare på din blogg, och nu när jag faktiskt kollat in hennes portfolio och blogginlägg om alkoholångest så kan jag hålla med! OCH, det här måste måste måste ju bli en jätte fin kompott som ungdomsbok? Ja, herregud! Hon har ett sånt där fint språk, och det känns som man verkligen kan relatera till henne ibland - hoppas hon förmedlar det i sin bok. Läsa den ska jag i alla fall! (så tack för tipset...) ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh kul att du upptäckte henne nu! Och ja, precis! Tror absolut man kommer kunna relatera :D varsågod bara! :) kram ♡

      Radera