lördag 23 januari 2016

Helgläsning #3 Komma ifatt

Hallååå bloggisen!

Jag hann visst inte med en helgläsning igår, men bättre sent än aldrig! Den här veckan har ... inte varit den bästa. Har varit väldigt trött, grubblat mycket över var jag ska gå nästa år och inte haft särskilt mycket tid till att blogga. Men nu så! Jag har också läst ut hela två böcker, så det var ju kul ändå! :-) (Även om de lästes i stress eftersom jag var TVUNGEN att läsa dem ehe ...)

Men nu blir det ju veckoslut så får förhoppningsvis vila lite. Tror dock ej att det blir så mycket av den varan för har en hel del skolgrejs att göra ...

Nåja, men läsningen då? Nu har jag alltså läst ut Askfödd och två böcker jag började med den här veckan och läste ut på två dagar vardera. Så de andra böckerna jag påbörjat har fått ligga. Detta tänkte jag försöka göra något åt!
Jag har alltså Sommarboken av Tove Jansson, Blod & Stjärnstoft av Laini Taylor, Tredje principen av Anna Jakobsson Lund och Mademoiselle Oiseau kommer tillbaka av Andrea de La Barre de Nanteuil på hälft för tillfället, så dem borde jag definitivt komma någon vart med. Tror jag satsar på att få Sommarboken utläst och komma framåt i Blod & Stjärnstoft. Tror inte jag kommer hinna med så mycket mer än det.

Vad planerar ni att läsa nu i helgen då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar