söndag 31 januari 2016

Bokbloggsjerka 29 januari - 1 februari

Glad söndag på er!

Söndag = jerka, men innan jag besvarar Annikas fråga måste jag bara få säga: den här veckan har varigt så himla SKÖN och typ flowig. Känns som om jag fått väldigt mycket gjort och samtidigt inte haft så mycket att göra. Älskar den känslan. Det har dock inte blivit så mycket bloggat, men jag SKA verkligen försöka bättratt mig i nästa vecka.

Den här veckans fråga är alltså: Har du någonsin läst en bok där det har hänt någonting som du inte alls hade väntat dig eller som du absolut inte tyckte om?

Först vill jag svara jaaa, klart jag har! Men ... så kommer jag inte på någon. Jag vet ju att de finns, men eeeh ... den första jag nu kommer på är Röd drottning, dock så lyckades jag spoila det för mig så blev ju inte så förvånad. Sen kommer jag att tänka på Delirium-trilogin, som inte alls tog de vägar jag hade förväntat mig. Det blev ändå riktigt bra, tycker jag. Om än något otippat.

Det får bli mitt korta svar för den här gången, så kanske jag har fler ord att komma med imorgon. Ha en fin söndag hörni! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar