onsdag 9 december 2015

Två x tävling i juletid & en till bloggstafett

På lördag är det bloggstafett som anordnas av Kulturkollo! Temat är medmänsklighet och jag kommer delta med ett litet inlägg klockan 18 (svensk tid - alltså 19 finsk). Här kommer publiceringsshemat! Ska bli så himla kul att se vad alla andra skriver.
12.00 Tittelina
23.59 Avslutning och summering på Kulturkollo
Bild lånad av Elen
Så tänkte jag passa på att sprida lite till länkkärlek. Först ut: Bokpotatens numera årliga julkalender har ju varit igång i hela nio dagar nu! Men än är det inte för sent att delta. De flesta punkterna som hunnit vara stänger inte förrän midnatt den 23, så det finns gott om tid! Jag tycker hemskt mycket om Elens kalender, och håller som bäst på att tänka ut smarta svar på frågorna. ;D

Den andra tävlingen jag tänkte tipsa om är Jamies (En blogg för bokugglor) utlottning där man kan vinna böcker för 200 kronor hos Bokus, som sedan kommer landa hos en lagom till jul! Det tycker jag låter väldans trevligt, så klart jag gör ett försök!

Lycka till nu alla om ni deltar! Nu ska jag lyssna på Softengine i mina nya tomatröda Urbanears (♡♡♡♡), det är cirka allt jag orkar med för tillfället ...

1 kommentar:

  1. Tack! Trevligt att höra att någon tycker om det man pysslar med :)

    SvaraRadera